donderdag 24 november 2011

Muis in huis

Kwestie van de winter niet met koude voetjes door te komen, heb ik mij (alweer) een nieuw paar laarzen aangeschaft.
Mijn jongste spruit (10) was vooral gefascineerd door de grote schoendoos. (dat zal ooit wel nog veranderen...)Met die grote stevige doos wou ze een woonst voor haar knuffel-muis (ikea) maken. Bijgevolg, plannen en grote verbouwingswerken !

Probleem ... zo'n groot en mooi huis voor slechts 1 muis. Als dat niet zielig is ...
Dus kwam de vraag of mama niet voor een muizenvriendje kon zorgen ?

Aan de slag !
Eerst maakte ik deze dikke kanjer, tja, een dikke vriend hé. Ik zette deze op haar plaats in de keuken. De dikke muis kon haar dus verrassen, van zodra ze maandag na school binnen kwam gehold.   Hilarisch .... maar mamaaaa ....


Op haar stoel had ik wel een tweede muis verstopt, eentje dat waarschijnlijk
meer aan de verwachtingen voldeed. (en mét kaasje :-) )


De muizen slapen ondertussen niet meer in hun huis, maar slapen onder hun eigen patchworkdekentje in het bed van mij dochter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten