vrijdag 4 mei 2012

Yard Sale bij de maskesskoeten

Mijn oudste dochter (14) trekt deze zomer met de gidsen door Noord Spanje. Olé.
Ik ben er nu al zeker van dat het een prachtreis wordt, een unieke ervaring.
Maar … zo’n reis kost wel wat centjes. Ik heb mij voorgenomen om op mijn manier mijn steentje bij te dragen.

Een paar weken geleden zijn de gidsen onze tuin zomerklaar komen maken. Een flinke klus waarmee ze wat centen hebben verdiend. Prima job, dames ! 
Laat de zomer nu maar komen …

Op 20 mei organiseren ze ook een Yard Sale.
Ik heb alvast wat spulletjes gemaakt die ze mogen aan de man en aan de vrouw brengen.
Leuke hebbedingen, al dan niet handig of nuttig , maar wel voor de volle 100% kawaii.
Ik hoop echt dat ze vlot van de hand gaan, zodat ze hun spaarvarkentje wat extra kunnen geven.




Extreem handige wandzakjes om bureauspullen in te stoppen of sleutels, GSM en iPod ....


(ID uit boek " Superschattige knutselideeën voor kleine en grote meiden " Christine Nivet)
Boodschappertjes

deze schattige mannekes hebben een
buideltje, waarin briefjes met lieve woordjes of centen gestopt kunnen worden.
Ze kunnen ook als tandenfee gebruikt worden ;-)



(ID :
http://blog.craftzine.com/archive/2008/09/how_to_make_a_hedgehog_softie.html )




The monsters are back .... watch out !
but so cute


(ID revoluzza.com )
Geluksbrengertjes

een plezier om te geven
een plezier om te krijgen

(ID uit boek " Superschattige knutselideeën voor kleine en grote meiden " Christine Nivet)

Kokeshi

zijn kleine houten poppetjes die in Japan worden geschonken als teken van liefde of vriendschap.




(ID uit boek " Superschattige knutselideeën voor kleine en grote meiden " Christine Nivet)



Gepimpte schriftjes
Minischriftjes voor maxigeheimpjes ......

krejeuzeneuzemosterdpot ;-)


Hippe mandjes in twalsiree (toile cirée = plastiek tafellaken) en toffe stofjes.


(ID : http://vlijtig.blogspot.com/2008/11/here-it-is.html )











 Mini-dolls :-)

(ID uit boek " Superschattige knutselideeën voor kleine en grote meiden " Christine Nivet)


Piramide-beursjes

ofte portemoneekes


( ID :http://www.craftpassion.com/2011/06/triangle-coin-purse-with-zipper.html )



Geen opmerkingen:

Een reactie posten