maandag 30 juli 2012

groen en fris

Kwestie van het gevoel te hebben "iets" te doen aan onze ecologische footprint, hebben we herbruikbare drinkflesjes aangeschaft bij een gekend fabrikant van plastiek potjes. 
Om onze drankjes een beetje fris te houden heb ik voor iedereen zijn flesje een hoesje gemaakt.
7 flesjes, 7 hoesjes.
Laat de zon maar komen !!!

















(aan de binnenkant zit een soortement isolerende folie : hiervoor heb ik zo'n scherm gebruikt dat je in de zomer achter je vooruit van de wagen kan leggen).




Wie graag een wat uitgebreidere werkbeschrijving wil, kan steeds een mailtje sturen : regim.sansel@gmail.com .  Ik bezorg je per kerende wat meer uitleg !


Gezien de vraag zet ik er de uitleg meteen bij (recht uit mijn schrift) :


1 opmerking:

  1. dat ziet er inderdaad handig uit! Hier staan ook sinds kort 3 exemplaren... leuk om te maken voor deze zomer...

    BeantwoordenVerwijderen