dinsdag 21 mei 2013

Give-away : Präzision seit mehr als 100 Jahren

Voila, in de kelder van mijn werkgever zijn wat oude gadgets opgedoken, waarvan ik er een paar nu mag uitdelen.

Wie kan ik plezier doen met een kwaliteitslintmeter van het merk Hoechstmass (Präzision seit mehr als 100 Jahren ;-) ). Er staat wel een logo opgedrukt van mijn werkgever.








Ik maakte 10 kleine ritstasjes om samen met de lintmeters weg te geven.

Aan u de keuze.

Laat een reactie achter op dit bericht met het ritstasje van jouw voorkeur, wees of wordt volger. Een eventueel linkje op je blog kan zeker op mijn eeuwige sympathie rekenen.



Volgende week woensdag 29/05 schakel ik een onschuldige (?)  kinderhand in voor lotje-trek.

Succes !

17 opmerkingen:

  1. oh tof! daar wil ik er wel eentje van! volger was ik al! ik plaats een linkje op m'n blog (als ik het niet vergeet ;-p )

    De tasjes zijn allemaal leuk! Moeilijk kiezen, maar als het echt moet ga ik voor...nr. 6 !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat sla ik niet af ! Ze zijn allemaal mooi, oeps, ik kies uiteindelijk voor nummer 10. Ik zet ook nog een linkje op de blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk, zowel lintmeter als een ritstasje komen allebei wel van pas. Mijn voorkeur gaat naar nr 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben fan, zowel van de lintmeter :-) als van de ritstasjes, nummer 4 of 6 of 8 of ... ik vind ze allemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OO ... super ... ik ben net gestart met stikken en had me een rollintmeter gekocht ... maar ik mag hem niet gebruiken van de lesgeefster ... ik moet me een gewone aanschaffen .. dus ik zou hem zeker kunnen gebruiken en daar dan nog zo'n mooi ritstasje bij ... zou super zijn ... nr 6 is mijn favoriet ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik vind 6 wel heel erg leuk! (Maar de rest eigenlijk ook allemaal wel!) Wat een leuk idee trouwens! :)

    Ik ben net gestart met mijn blogje en plan binnenkort ook eens een give-away :) http://liesellove.blogspot.com

    Ik ga je alvast volgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supper leuk, ik doe graag mee :)

    Nr 5 vind ik prachtig (de rest ook hoor, maar als we mogen kiezen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof idee! Kiezen is niet mijn sterkste kant nummertje 10 maar ook 6 en 4 en 1 vind ik alvast prachtig!

    Groetjes en ik zal proberen je link te delen (nog even uitzoeken hoe dat moet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh voor allemaal, maar zeker voor nummertjes 4,8 en 10!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé leuk, een lintmeter in een gepersonaliseerd tasje, ik ben fan!(vooral van 6 of 10)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn dochter is pas beginnen te naaien en heeft nog geen lintmeter.... Dat oranje tasje of dat met de driehoekjes is ook echt iets voor haar. Mag ik haar verrassen?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk!! Ik wil heel graag meedoen!!
    Ook het ritstasje vind ik super!! Nummer 4 is mijn favoriet!!
    bedankt al!
    ine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een productie! Ritstasjes 2 en 9 zijn hier favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg mooi! Ik doe graag mee...
    ik kies dan voor nr 5, of nee 8, of nee 4, of ... ik kan precies niet goed kiezen, ze zijn stuk voor stuk geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk ! Op de valreep. Kan ik nog meedoen ? Mijn voorkeur gaat uit naar nr 10. Ik maak al voorwaarden in orde.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En ik ben precies te laat! Want mijn lint is al aan het rafelen... :) Trouwens, ik volg je ook. Welkom op www.stannel.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen